Tauflied für Emily...

Tauflied für Emily...

 

 

Schon das zweite Lied durfte ich für die Familie Thür schreiben. Ich fühle mich geehrt! Danke!!

 

Hier die Worte der lieben Emily - welcher das Lied "Aui für Di" gehört.

 

Hoi Steffi. Es isch es ganz es schöns Tauf-Lied u mi gspürt es chunnt vo Herze. Ig wet der eifach ganz fescht danke säge. I der Kirche bin ig chli verläge gsi. Nid gwüsst, dases so viu liebi Wort git über mi. Gschlotteret u bibberet hani mit dir bim Uftritt. Sogar rot bini gworde u berüehrt het das vo dir komponierte Lied mich u mini ganzi Familie. Viele liebe Dank. und es Küssli. Emily

 

Danke liebe Emily & der ganzen Familie!

 

 

 

Kommentar schreiben

Kommentare: 0

Melde dich unverbindlich.

Schreibe mir in deiner Nachricht um welchen Anlass es sich handelt und deine Gedanken dazu.


Hinweis: Bitte die mit * gekennzeichneten Felder ausfüllen.