Persönliches Kraftlied für Urs

"Äs het sich ä Wäut ufda"

 

Urs nahm über das Kontaktformular mit mir Kontakt auf und schon kam der wunderbare Prozess in Gange. 

Ein Lied für ihn selbst, mit seiner ganz persönlichen Geschichte. 

Hier seine Worte:

 

 

 "Nachdem ig dis Kraftlied ha chönnä losä uf Youtube, het sich mir dr Gedanke gmacht, o so eis la z'schribe. Wo wir üs den zerscht mau gseh u mitenand gredet hei, isch direkt äs schöns Gspräch drus worde wo i offe u ehrlech aus ha chönne verzölle. I ha dir, liebi Steff, komplett aus frei gla wie du mis Lied wosch mache, zum Glück häsch mi aber o mängisch ufem Loufende ghaute, dass i di Zyt überstande ha. Wo i mis Lied ha dörfe i Empfang nä isch mir ganz komisch gsi vor Vorfreud, z Lied endlich dörfe z'lose, d'Angscht, dases nid das isch, wo i erwartet ha. I ha z'Lied einigi mau müesse losä um würklech alles zu verstah u chönne begriffe. Du häsch mini beschte Erwartige was das Lied bedtrifft meh aus erfüllt u übertroffe. I hät niä gloubt, dass mir das Lied so z'Härze geit u mir würklech soviel Kraft und Energie git. Äs isch für miri würklech äs Kraftlied worde wo i gern mehrmaus am Tag eifach gärn khöre u cha abschalte. Cha aune Mensche wo das lese nume rate, sich o äs Lied vor Steffi la z'mache. De einzig Fehler wo ig gmacht ha isch, das i d'Steffi z Lied nid la la vorspile - gloube, das wär no emotionaler gsi als selber z'losä." Liebe Gruess Urs

 

Liebä Urs

Üses Gspräch isch mir sehr nach gange, dini Offäheit u Ehrlechkeit, dis Vertrouä i mini Arbeit, het mi sehr berüehrt. Dini positivi Art u wou dä Wandu wo du ide letschte Mönet hesch gmacht, het mi beidruckt. Mach witer so - u wis ä Zilä i dim Lied seit: "Chume nieme i dä Trott!"

 

Aues Liebe

Steffi

 



Mis Daheim

(Mix mit Scharlachrot von Patent Ochsner)

 

Im Auftrag der Trauzeugen von Rahel & Beat durfte ich als Überraschung zur Hochzeit ein persönliches Lied schreiben.

Ihre liebevollen Worte dazu berühren mich sehr - DANKE!!

 

Liebe Stephanie, wir haben von Dir den Song "Mis Daheim" bekommen, Maryame war unsere Trauzeugin. Eigentlich kann ich gar nicht richtig in Worte fassen was dieses Lied uns bedeutet, abgesehen davon, dass es uns aber auch Familie und Freunde wahnsinnig berührt hat, hast Du einfach genau das Gefühl beschrieben welches wir füreinander empfinden, denn ja wir sind unser Zuhause, unsere einsame Insel und unser Rückzugsort und wir haben einfach schon sehr viel zusammen erreicht. Wie Du am Schluss noch Patent Ochsner eingebunden hast ist einfach grossartig. Es ist ein wunderschönes, einmaliges unheimlich persönliches Geschenk und uns hätte man keine grössere Freude machen können. Wir danken Dir von ganzem Herzen für dieses einzigartige Geschenk.

Herzlich Rahel & Beat 

 


Stephanie Wenger mit Band - Konzert Katakömbli (Zusammenfassung)

 

 

Ä unvergässleche Abä und i bi ungloublech dankbar! Äs isch eifach geil gsi!! :-)

MERCI a Dimitri Wittwer & Andreas Renggli vo Nasty Cupid, wo mini Musig hei grocket! 

 

Stephanie Wenger 

 


Hochzeitslied als Überraschung für die Braut

 

Liebi Familie Gurtner
Wie schön isch de das gsi für mi - für nä autä Usgangskolleg äs Lied für sis Hochzyt dörfä z schribä! Äs isch mir ä Ehr gsi! Vilä vilä Dank! Und o hie wider äs risä Merci ads Heidi, mini tröi Seelä! :)
 

Stephanie Wenger 

 


Das isch "Musig für Di" 

 

In diesem kurzen Clip will ich zeigen, was "Musig für Di" ist.

Ich danke allen, die an mich glauben und mir vertrauen. Ich danke meiner Familie, Mauro und Lexy! Ihr seid meine "Mutmacher"! Immer begleitet ihr mich vor Ort oder per Telefon. Ihr seid immer da und haltet meine Nervosität aus! Ohne euch könnte ich es nicht! LOVE!

 

Stephanie Wenger 

 


DU HESCH D WAHL

 

Hier mal wieder ein Seelenlied von mir. Es soll zeigen, dass das Leben im Hier und Jetzt ist, dass es nicht nur einen Weg gibt.

Es gibt links und rechts, aber auch die Mitte. Wir haben immer die Wahl, was wir aus jeder Situation machen können. 

 

Mein Motto für dieses Jahr: Ich tanze das Leben! 

(Ds Fiumli isch ä spontani Ego-Handy-Aktion gsi. Het gfägt u bringt chli abwächslig :-) )

 

Stephanie Wenger 

 


MIR SI GENG DA

 

PERSÖNLICHES TAUFLIED

 

"Auso für mi isch ja das sofort klar gsi, dasi di wot frage ob du üs äs Lied würdsch schribe für d Vanessa u woni Chrigu gfragt ha, isch är o sofort iverstande gsi! U gloub mir liebi Steffi, ig ha gwüsst, dass du üs öppis schöns wirsch schribe, aber dases ä so härzberüehrend u eifach troumhaft schön wird, hätte mir nie dänkt! Du hesch fü üs u üsi Vanessa eifach di perfekte Wort gfunde u diä inä wunderschöni Melodie packt!!! Merci viu viu mau, mir si eifach überwäutigt!"

 

 

Chrigu Bieri & Nina Stöckli 

 


SO VIU LIEBI

 

PERSÖNLICHES TAUFLIED

 

"Mir danke dir Steffi. Du maschsch genau z richtigä. So viiu Liebi i somene Lied wo du für üs und für üsi Zoé hesch gschribe & gsunge. Du hesches für ÜS perfekt gmacht. Dankä vo Härzä!"

 

Familie Olberg

 

 


DAHEIM

"Daheim" - so heisst das Lied, dass ich zum 40-jährigen Jubiläum von Domicil Wyler schreiben durfte. Der Auftritt war auch für mich sehr berührend. Danke an Marcel Rancetti und Domicil Wyler für den Auftrag. Es war mir eine grosse Ehre!

 

Stephanie Wenger

 

 


ÜSE LÜECHTTURM

"Am Anfang dachte ich: So cool - ein persönlicher Song! Meine Mama wird 75 Jahre - das ist das perfekte Geschenk. Stephanie freute sich sehr auf das Projekt. Ich war plötzlich unsicher. Ist es zu moderne Musik? Mag und versteht meine Mama das Lied?

 

Ich sass mit Steffi zusammen und gab die Gedanken von mir und meinen Geschwistern, unsere Geschichte weiter. Wahnsinn, was Steffi zwischen den Zeilen mitbekommt. Ich wollte das Lied nicht vorher hören, da ich nach dem Gespräch mit Steffi ganzheitliches Vertrauen in sie und den Song hatte.

 

Wir spielten das Lied am Geburtstagsfest meiner Mama. Ein sehr bewegender Moment - die Tränen flossen.

 

Liebe Stephanie, es war ein Wahnsinnsgeschenk. Dieses Lied führt uns in die Vergangenheit und begleitet uns in der Gegenwart und in der Zukunft!" 

Luzia Thür 

 

 


SPIEL VOM LÄBE

Eines meiner Lieder aus einer meiner Launen. Handelt es sich in diesem Lied um beide Seiten des Lebens oder einfach nur um ein Spiel? ...vielleicht auch nur um ein Wortspiel?  Das Schöne finde ich - dass in jeden Text alles zu interpretieren ist.

 

Stephanie Wenger

 


PERSÖNLICHES LIED

Ja, i gloub, ig chönnt ä Stund lang über dä Song schwärmä - aber i maches churz. Für mi isch das Lied wo d Steffi für mi het gschribe definitiv ds beschtä Gschänk und ds persönlechschte wo ig jemaus ha bercho. Klar, i bi dr Fründ, aber das het no nie öpper gmacht für mi. Äs isch wunderschön und ig chas immer losä weni wot und äs git mir jedes mau wider Hüehnerhut und ä guetä Luun. Ig cha d Steffi sehr empfählä für Live-Uftritte und natürlech o für ä Ufnahm vo ihre. Si macht Musig für Mönschä ds berüehre u das schafft sie immer.

Mauro Schmid

 

 


TAUFLIED

Steffi und uns verbindet eine langjährige Freundschaft. Als wir Steffi fragten, ob Sie an der Taufe unseres Sohnes ein selber komponiertes Lied singen würde, hat sie sofort zugesagt. Zwei A4-Seiten mit Text hat Sängerin und Songwriterin Steffi zu einem unglaublich berührenden Lied komponiert. Wer es hört, fühlt was Steffi mit der Musik verbindet. Für uns ist es das Schönste, was wir unserem Sohn zur Taufe schenken konnten. Es wird ihn sein Leben lang begleiten. Herzlichen Dank noch einmal für Dein Herzblut, welches Du in diesen Song gesteckt hast. 

Yasi & Ändu

 

 


Melde dich und lass uns kreativ werden.

Schreib mir in deiner Nachricht, um welchen Anlass es sich handelt, wann und deine Idee dazu. Ich sende dir dazu meine Ideen und Gedanken, sowie eine unverbindliche Offerte zu.

Zusammen werden wir den besonderen Tag noch unvergesslicher machen.


Hinweis: Bitte die mit * gekennzeichneten Felder ausfüllen.


Veranstaltung