"Unbeschriblech was du mit dire Musig i mir uslösisch."

Alexandra Schär


"Wie aui wo mi kennä wüsse, dass i nid so nach am Wasser bouä bi...;

hesch du mi doch so berüehrt, dass mir d Tränä glüffä si! "

Madeleine Wenger


"Merci viu viu mau für dä unvergässlech Momänt!"

Patricia 


"I bi sprachlos gsi was du us üsere Gschicht gmacht!"

Anja Kohler


"Wow, eifach unbeschriblech mit wie viu Töifgang, Talänt und Kreativität

du üses ganz persönleche Liebeslied hesch realisiert." 

Marc Lüthi


"Du häsch mini beschte Erwartige was das Lied bedtrifft meh aus erfüllt u übertroffe.

I hät niä gloubt, dass mir das Lied so z'Härze geit u mir würklech soviel Kraft und Energie git."

Urs Messer


"Danke der fiu fiu mau. Dini Musig het üs hunne berüert... und es isch für d Ewigkeit."

Javier Suarez


"Eigentlich kann ich gar nicht richtig in Worte fassen was dieses Lied uns bedeutet."

Rahel Zürcher

"Es ist schwierig, die überwältigenden Gefühle, die man für sein Kind empfindet, in Worte zu fassen.

Steffi, du hast es geschafft! Du hast den Tag unvergesslich gemacht!"

Christine Vincent Hofer


Melde dich unverbindlich.

Schreibe mir in deiner Nachricht um welchen Anlass es sich handelt und deine Gedanken dazu.


Hinweis: Bitte die mit * gekennzeichneten Felder ausfüllen.